Számhordozási/Márkaváltási információk

Számhordozás/Márkaváltás esetén ne vásároljon SIM-kártyát vagy készülék+SIM csomagot, hanem hívja számhordozás esetén +36 30 440 8400 telefonszámot, illetve márkaváltásnál a 1777-es telefonszámot.
Hozza át megszokott számát a blue mobile-hoz! A számhordozhatóság/márkaváltás biztosítja, hogy megszokott hívószámát megtartva új mobilszolgáltatót/márkát válasszon magának. Ugyanazon a hívószámon marad elérhető családja, barátai és ismerősei számára akkor is, ha a blue mobile-t választja!

Márkaváltás blue mobile szolgáltatásra
Hívószámának a Magyar Telekom Nyrt. MOL mobile márkájú illetve Telekom mobil szolgáltatásról a Lidl által értékesített blue mobile márkájú mobil szolgáltatásra történő átváltása. A Magyar Telekom Nyrt. által értékesített készülékekben a blue mobile SIM kártyák kizárólag akkor használhatóak, ha a szolgáltató (Magyar Telekom Nyrt.)a készülékeken lévő hálózati korlátozást feloldja. A hálózati zár feloldásáért a szolgáltató külön díjat számol fel, melynek mértékét a mindenkor hatályos díjszabás tartalmazza.

Számhordozás blue mobile-hoz
Hívószámának más hazai mobil szolgáltató (pl.Vodafone, Telenor és egyéb szolgáltatóktól) blue mobile-ba történő átvitele. Az átadó szolgáltató ebben az esetben jelenlegi mobil szolgáltatója (Vodafone, Telenor, egyéb). A Szolgáltatója által az Ön részére kedvezménnyel értékesített, hálózati zárral ellátott készülék kizárólag akkor használható a Magyar Telekom Nyrt. hálózatában, ha a kedvezmény nélküli ellenértékét az előfizető kiegyenlítette és ezt követően az átadó szolgáltató a hálózati zárat feloldotta.

Márkaváltás menete
Amennyiben a megtartani kívánt hívószámára vonatkozóan jelenleg a Magyar Telekom Nyrt-vel áll szerződéses jogviszonyban, a márkaváltáshoz kérjük töltse ki a márkaváltási igénybejelentő nyomtatványt, kérje munkatársunktól az Egyedi Előfizetői Szerződést, majd mindkét dokumentumot kitöltve és aláírással ellátva juttassa el hozzánk e-mailben (markavaltas@bluemobile.hu), faxon a 06 1 447 4128 számra, vagy postai úton a következő címre: Magyar Telekom Nyrt. 1519, Budapest, Pf. 434. A Telekom, illetve MOL mobile/blue mobile márkaváltás feltételeinek meglétét a blue mobile ügyfélszolgálat ellenőrzi. A márkaváltás során futárral juttatjuk el Önnek új blue mobile SIM kártyáját, amely normál és micro SIM kártya képes mobilkészülékébe egyaránt behelyezhető lesz, tehát felhasználható normál és micro SIM kártyaként is. A SIM kártya átvételkor fizetendő ára megegyezik az üzletben értékesített SIM kártya árával

A számhordozás menete

1. Igény bejelentése a szolgáltató felé

Fáradjon be az Önhöz legközelebbi Lidl áruházba, és kérje munkatársunktól a számhordozásra rendszeresített formanyomtatványt, vagy töltse azt le honlapunkról. Szíveskedjen a Számhordozási igénybejelentőt és az Egyedi Előfizetői Szerződést kitölteni és aláírni, majd juttassa el hozzánk az alábbiakban felsorolt módok valamelyikével: - postai úton a következő címre: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434, - faxon a 06 1 447 4128 számra, vagy - elektronikus úton az alábbi e-mail címre: szamhordozas@bluemobile.hu

2. Elintézzük a papírmunkát

Megkötjük az előfizetői szerződést a hordozni kívánt telefonszámra. Felvesszük a jelenlegi szolgáltatójával a kapcsolatot, aki elbírálja az Ön számhordozási igényét. A jelenlegi szolgáltatójának jogában áll megtagadni a számhordozási igény teljesítését, amennyiben Ön a közölt adatok alapján nem azonosítható, vagy amennyiben Önnek 30 napon túli lejárt számlatartozása van, illetve ha a jogszabály által meghatározott esetben a hordozás szolgáltatók közti egyeztetést igényel (pl. tízet meghaladó számot magában foglaló üzleti előfizetés számainak hordozása).  Amennyiben nem áll fenn a jogszabály szerinti megtagadhatósági ok, a blue mobile együttműködik az átadó szolgáltatóval a számhordozás technikai lebonyolítása érdekében. Az Ön számhordozási igényét 2 munkanapon belül megvalósítjuk, kivéve amennyiben Ön későbbi időpontra kéri az igény teljesítését. A számátadási időablak és egyéb adategyeztetés érdekében ügyintézőnk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot, ezért kérjük szíveskedjen kapcsolattartó telefonszámot és lehetőség szerint e-mail címet feltüntetni a nyomtatványokon. A számhordozás sikertelensége esetén telefonon értesítjük Önt.

3. Otthonába kapja új SIM kártyáját!

Futárral juttatjuk el Önnek új blue mobile SIM kártyáját, amely normál és micro SIM kártya képes mobilkészülékébe egyaránt behelyezhető lesz, tehát felhasználható normál és micro SIM kártyaként is. Az átvételkor a SIM kártya ára megegyezik az üzletben értékesített SIM kártya árával. Sikeres számhordozás esetén pedig új SIM kártyájával használatba veheti régi telefonszámát is!