SIM aktiválás

Miért jó?

egyszerű
és gyors szerződéskötés online
vagy telefonon
22 ft
22 Ft-os perc- és SMS díj
100 MB
100 MB adatforgalom
*Az adatforgalom az aktiválástól számított 30 napig belföldön és az EU-ban, a percek az aktiválástól számított 180 napig belföldön, illetve EU-ból magyarországi alapdíjas irányba használhatók fel.

Aktiválja SIM kártyáját egyszerűen!

1. Aktiválja SIM kártyáját egyszerűen online vagy hívja a díjmentes +36 30 440 87 00 számot

2. Adja meg a szerződéskötéshez szükséges adatait és kösse meg előfizetői szerződését!

3. Aktiválás után Ön teljes körűen igénybe veheti szolgáltatásunkat.

Gyakori kérdések:

Mikor lehet használni a megvásárolt SIM kártyát?

Online vagy telefonon keresztül történő szerződéskötés után Ön teljes körűen igénybe tudja venni blue mobile szolgáltatásunkat.

Az aktiválás díjmentes?

Igen, a SIM kártya aktiválása online és blue mobil-os hívószámról telefonos csatornán keresztül is díjmentesen elvégezhető a hét minden napján 0 órától 24 óráig lehetséges.

Mire van szükség a szóbeli szerződéskötéshez?

Az aktiváláshoz szüksége lesz személyes okmányaira, valamint az új blue mobile-os SIM kártyáját tartó plasztik kártyára! Fontos, hogy a szóbeli szerződéskötéskor megadott állandó lakcímen elérhessük, hiszen az adategyeztető levelet az Ön által szerződéskötéskor megadott névre és címre fogjuk kiküldeni postán.

Mi történik az egyenlegemmel ha a SIM kártyám érvényessége lejár?

Kérdésével kapcsolatos tájékoztatónkat erre a linkre kattintva olvashatja el. Az egyenleg visszaigénylével kapcsolatos ügyfélszolgálati teendőket az alábbi elérhetőségen teheti meg.

Mit jelent a rendelkezésre állási idő?

A rendelkezésre állási idő az az időtartam, melyre az Előfizető a díj előre fizetésével a szolgáltatás igénybevételének lehetőségét megvásárolta.

A rendelkezésre állási idő a SIM kártyáról indított első hívással kezdődik, és minden újabb feltöltéssel hosszabbítható.

Ez alatt Ön bejövő hívásokat és SMS-eket korlátlanul fogadhat, kimenő hívásokat pedig a blue mobile egyenleg és az univerzális egyenleg fedezetének mértékéig bonyolíthat. A rendelkezésre állási idő lejártakor az egyenlegének felhasználásához való joga megszűnik, és elkezdődik a hívószámlekötési időszak.

Mit jelent a hívószámlekötési idő?

A hívószámlekötési idő 90 nap, amely a rendelkezésre állási idő lejárta után kezdődik. A rendelkezésre állási idő utolsó napját követően az esetlegesen megmaradt meglévő egyenleg zárolásra kerül. A hívószámlekötési idő alatt nem indítható, és nem fogadható hívás (kivéve a 1777, +3630 440-8400, 112 számok hívását), de hívószám megmarad, ha feltölti az egyenlegét az ügyfél, ismét igénybe veheti a blue mobile szolgáltatást, a zárolásra került egyenleg hozzáadódik a feltöltött összeghez.

A hívószám lekötési idő lejártakor az a szolgáltatás igénybevételére való jogosultsága megszűnik, és sem az előfizetői kártya, sem a hívószám nem aktiválható.

Fontos tudnivaló! Blue mobile előfizető az a 14. életévét betöltött, érvényes magyar személyazonosító igazolvánnyal és állandó magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személy lehet, illetve üzleti előfizetőként az a magyarországi székhelyű vállalkozás vagy szervezet szerződhet, aki a +36 30 440 8700-s telefonszámra hívást indít, és az azonosításhoz szükséges adatok megadásával előfizetői szerződést köt. A blue mobile SIM kártyák a Lidl boltokban kapható blue mobile telefonkészülékekben, illetve hálózatfüggetlen készülékekben használhatóak. Telekom mobil, Telenor, Vodafone és egyéb SIM-lock-kal ellátott készülékekben nem működnek.