SIM aktiválás

Miért jó?

egyszerű
egyszerű szerződéskötés telefonon
22 ft
22 Ft-os perc- és SMS díj
600 ft
600 Ft lebeszélhetőség

Aktiválja SIM kártyáját egyszerűen!

1. Hívja új SIM kártyájáról díjmentesen a +36 30 440 87 00 számot!

2. Adja meg a szerződéskötéshez szükséges adatait és kösse meg szerződését telefonon keresztül, ügyintézőnk segítségével!

3. Küldje vissza személyes kódját az adategyeztető levélben leírtak szerint a beaktivált SIM kártyájáról!

Adategyeztetés céljából az aktiválás során megadott címre postai levelet küldünk, az aktiválást követő 10 munkanapon belül. Az abban szereplő személyes kódját küldje vissza az adategyeztető levélben megadottak szerint a beaktivált SIM kártyájáról! Amennyiben személyes kódját nem küldi vissza, kártyája a megadott határidő után deaktiválásra kerül.

SIM kártyája 600 Ft lebeszélhetőséget tartalmaz

Gyakori kérdések:

Mire tudom felhasználni a 600 Ft lebeszélhetőséget?

A 600 Ft az aktiválástól számított 366 napon belül felhasználható belföldi alapdíjas hívásra és SMS-re, minden időszakban.

Mikor lehet használni a megvásárolt SIM kártyát?

A SIM kártyájával a telefonon történő szóbeli szerződéskötés után teljes körűen igénybe tudja venni blue mobile szolgáltatásunkat az adategyeztető levélben szereplő határidőig. Amennyiben ezen határidőig személyes kódját nem küldi vissza, SIM kártyája automatikusan tiltásra kerül.

Az aktiválás díjmentes?

Igen, a SIM kártya aktiválása blue mobile-os hívószámról díjmentesen, a hét minden napján 0 órától 24 óráig lehetséges.

Mire van szükség a szóbeli szerződéskötéshez?

Az aktiváláshoz kérjük készítse elő személyes okmányait, valamint az új blue mobile-os SIM kártyáját tartó plasztik kártyát! Fontos, hogy a szóbeli szerződéskötéskor megadott állandó lakcímen elérhessük, hiszen az adategyeztető levelet az Ön által szerződéskötéskor megadott névre és címre fogjuk kiküldeni postán.

Miért kell a személyes kódot visszaküldeni?

Az aktiváló kód visszaküldése a szóbeli szerződéskötés véglegesítéséhez szükséges. Kérjük, hogy ezt a kódot az adategyeztető levélben megadott határidőig küldje vissza számunkra a beaktivált SIM kártyájáról. Az aktiválásra biztosított határidő lejárta előtt SMS-ben figyelmeztetjük Önt, hogy biztosan ne felejtse el visszaküldeni a kódját. Amennyiben nem küldi vissza a kódját a levélben maghatározott időpontig, SIM kártyája tiltásra kerül.

Hogyan lehet feloldani a leiltott SIM kártyát?

A tiltás megszüntetését személyes ügyfélszolgálatunkon igényelheti munkanapokon hétfőtől - péntekig 8:00-17:00 óráig, a 1066 Budapest, Aradi utca 2-4. szám alatt. Kérjük, hogy jogosultságát igazoló okiratait is vigye magával és mutassa be ügyintézőnk számára!

Mi történik az egyenlegemmel ha a SIM kártyám érvényessége lejár?

Kérdésével kapcsolatos tájékoztatónkat erre a linkre kattintva olvashatja el. Az egyenlegvisszaigényléssel kapcsolatos ügyfélszolgálati teendőket az alábbi elérhetőségen teheti meg.

Mit jelent a rendelkezésre állási idő?

A rendelkezésre állási idő az az időtartam, melyre az Előfizető a díj előre fizetésével a szolgáltatás igénybevételének lehetőségét megvásárolta.

A rendelkezésre állási idő a SIM kártyáról indított első hívással kezdődik, és minden újabb feltöltéssel hosszabbítható.

Ez alatt Ön bejövő hívásokat és SMS-eket korlátlanul fogadhat, kimenő hívásokat pedig a blue mobile egyenleg és az univerzális egyenleg fedezetének mértékéig bonyolíthat. A rendelkezésre állási idő lejártakor az egyenlegének felhasználásához való joga megszűnik, és elkezdődik a hívószámlekötési időszak.

Mit jelent a hívószám lekötési idő?

A hívószám-lekötési idő 90 nap, amely a rendelkezésre állási idő lejárta után kezdődik. A rendelkezésre állási idő utolsó napját követően az esetlegesen megmaradt meglévő egyenleg zárolásra kerül . A hívószám-lekötési idő alatt nem indítható, és nem fogadható hívás (kivéve a 1777, +3630 440-8400,112 számok hívását), de hívószám megmarad, ha feltölti az egyenlegét az ügyfél, ismét igénybe veheti a blue mobile szolgáltatást, a zárolásra került egyenleg hozzáadódik a feltöltött összeghez.

A hívószám lekötési idő lejártakor az a szolgáltatás igénybevételére való jogosultsága megszűnik, és sem az előfizetői kártya, sem a hívószám nem aktiválható.

Fontos tudnivaló! Blue mobile előfizető az a 14. életévét betöltött, érvényes magyar személyazonosító igazolvánnyal és állandó magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személy lehet, illetve üzleti előfizetőként az a magyarországi székhelyű vállalkozás vagy szervezet szerződhet, aki a +36 30 440 8700-s telefonszámra hívást indít, és az azonosításhoz szükséges adatok megadásával előfizetői szerződést köt. A blue mobile SIM kártyák a Lidl boltokban kapható blue mobile telefonkészülékekben, illetve hálózatfüggetlen készülékekben használhatóak. Telekom mobil, Telenor, Vodafone és egyéb SIM-lock-kal ellátott készülékekben nem működnek.